Lees hieronder meer over de twee diensten die Tom Gerrits Consultancy levert: functioneel beheer AFAS en verandermanagement. Hoewel deze diensten soms overlappen, zijn ze bewust als aparte diensten beschreven. Veranderingen zijn essentieel om te groeien, maar vaak lastig door te voeren. Wij mensen zijn gewoontedieren en allerlei psychologische en biologische factoren spelen een rol waarom we veranderingen lastig en eng vinden. Misschien wat vreemd, maar ik vind veranderingen juist leuk! Ik houd van uitdagingen, processen beter maken en mensen overtuigen waarom verandering noodzakelijk is. Wil je een succesvolle verandering doorvoeren in jouw zorgorganisatie, los van AFAS? Vraag naar mijn projectmatige aanpak en ik weet zeker dat ik je verder kan helpen. Wil je iets veranderen met AFAS? Dat kan natuurlijk ook 😉
Waarom kiezen voor Tom Gerrits Consultancy?
- Ervaring in de Zorg: Met meerdere implementaties en optimalisaties van applicaties (Nedap Ons, Visma, AFAS, MijnCaress) in de zorgsector, ken ik de ins en outs van digitale systemen, de mensen die er werken en de wet- en regelgeving (inclusief CAO).
- Communicatief Sterk: Ik weet hoe ik complexe informatie begrijpelijk kan maken en iedereen kan enthousiasmeren.
- Resultaatgericht: Mijn doel is om jouw organisatie efficiënter en effectiever te maken en een wezenlijke bijdrage te leveren.
Klaar om samen te werken? Neem vandaag nog contact op en ontdek hoe ik jouw organisatie naar een hoger niveau kan tillen!
Ondersteuning Functioneel Beheer AFAS
AFAS is een krachtig systeem, maar het optimaal benutten ervan kan een uitdaging zijn. Hier kom ik in beeld! Met mijn uitgebreide kennis en ervaring zorg ik ervoor dat jouw organisatie het maximale uit AFAS haalt. Of het nu gaat om optimalisatie, dagelijkse ondersteuning of een kleine tip, ik sta voor je klaar.
Verandermanagement
Verandering kan spannend zijn, maar ook uitdagend. Gelukkig ben ik er om het proces soepel te laten verlopen. Met mijn communicatieve vaardigheden en enthousiasme begeleid ik jouw team door elke verandering. Ik zorg ervoor dat iedereen aan boord is en gemotiveerd blijft.
Hiervoor gebruik ik mijn kennis uit de organisatiepsychologie en mijn ervaring van diverse implementaties en optimalisaties van elektronische cliëntendossiers en HRM applicaties.
De eindgebruiker staat altijd centraal. Voor mij is het van groot belang dat hij of zij er uiteindelijk profijt van heeft.